PR Samples · Uncategorized

What’s new – Essence & Catrice – Част 1*

Привет, скъпи гости на моя скромен блог! 🙂
Днес искам да ви запозная с част от новите нещица, които се появиха на щандовете на Essence и Catrice в началото на пролетта. Както може би сте видяли, това е част първа от общо две или с други думи ще има доооста да ви поговоря 😀

Исках да разделя публикацията, за да мога да обърна подобаващо внимание на всеки един продукт, без да претрупвам и да бързам да стигна до края и най-важното – без да ви отегча до смърт 😀

Днес ще ви представя две спирали, молив за вежди, коректор, два лака за нокти и гланц с мокър ефект… или това, което виждате на снимката по-долу:IMG_0092

Ако ме следите в Инстаграм, вече сте видяли двете спирали, които се превърнаха в мои любимци. Volume Stylist 18h е от арсенала на Essence и е с удължаващи фибри, на което може би се дължи и по-гъстата й консистенция. Ползвам я вече над месец, като я редувам с другата, но не съм забелязала по-бързо засъхване на продукта в опаковката. Четката не е силиконова, а с обикновени власинки, малка и маневрена. По-стеснена в началото и в края и удебелена в средата – интересен избор за форма, но изненадващо се оказва, че ми допада и свикнах почти мигновено да работя с нея без да цапам по горния клепач.IMG_0119 Издължава добре и придава плътност на миглите. Тушът е наситено черен, но се чисти лесно с мицеларна вода. При мен не се рони през деня и не се размазва на долния клепач. Нанасям я в два пласта, като гледам първият да не засъхне изцяло преди да нанеса втория. Добър съвет, който мога да ви дам – ако искате да я комбинирате с друга спирала, нанесете първо тази, защото в противен случай може да си докарате анти-ефект и да се окажете с грозно спластени мигли. Ползвайки я самостоятелно, не съм изпадала в подобна ситуация, но реших да засиля дневния си грим за вечерен след като цял ден бях със спирала и просто сложих тази отгоре, но не беше търсения ефект 😀

Цената й е 6,59лв препоръчителна от бранда. Спиралата си има и родственик – Volume stylist 18h Curl and hold – за извиване и обем – в розова опаковка. За нея нямам наблюдения.

Другата спирала е Rock Couture 24h на Catrice. Лично за мен е с по-готина опаковка от предишната, но това не е критерий за избора ми на спирали 😀 Много наподобява и като опаковка и като четка на любимката ми I love Extreme, с тази разлика, че консистенцията е различна – бих я определила като по-течна и по-гъвкава. До колко ли може да говорим за гъвкавост при спирали, но идеята ми е, че след като се нанесе на миглите, те не стоят твърди и „вдървени“. Докарва се по-естествена визия, като при желание може да се наслои до по-драматичен ефект. Четката е силиконова и обемна /бих казала дори същата като на I love extreme/ и на мен ми е лесно да боравя с нея. IMG_0130Тази спирала, обаче се чисти малко по-трудно от Volume stylist, затова внимавам да не измацам подвижния клепач, че пада яко търкане с клечката за уши. Отново имаме наситен туш, удължаващи и придаващи обем свойства, като преимуществено наблягаме на обема. Усетих се, че доста често ползвам тази като първа стъпка и Volume stylist 18h като втора и се сдобивам с пърхащи мигли 😉 😀

Ако сте чели някоя друга публикация за спирали в моя блог, може би ще се сетите, че обикновено обичам да експериментирам и да купувам нови спирали, но обикновено оставам разочарована. В случая с тези две спирали, това определено не е така. Даже мисля, че те ще се превърнат в редовно присъствие в козметичния ми несесер – не едновременно, разбира се. Определено бих си ги закупила след като ги изхабя.

Молив за вежди Slim’matic от Catrice – водоустойчив и ултра прецизен молив, идващ с четка. Ето този тип четчици за мен са по-удачния вариант за моливи за вежди. Аз лично ги предпочитам и работя по-ефективно именно с такива. Писеца е наистина много прецизен – мисля, че по-тънък молив за вежди до сега не съм виждала. Друг е въпроса дали би бил икономичен с този тънък писец.

Обозначеното количество е 0,005g/0,0001oz, но цена няма да мога да ви посоча, поради простата причина, че на щанда на Catrice в Лили Стара Загора нямаше наличен този молив, когато минах да проверя какво е положението с другите цветове. За съжаление няма да мога да ви дам мнение и за трайността на молива, защото за мен е твърде светъл. Общо взето май никак няма да съм полезна, ако точно молива ви е грабнал интереса и искате да научите нещо повече. Пробвах да го нанеса все пак веднъж-дваж, но не постигнах никакъв лицеприятен ефект на моите тъмни вежди. Иначе се работи доста лесно с него и тънкия писец помага много да се докара по-естествено запълване на веждите, което съвпада с моите предпочитания.Ще си купя същия, но в подходящ за мен нюанс, а този бих ползвала за мои по-светлокоси клиентки.IMG_0114

По отношение на двата лака за нокти, които виждате на снимката, ще трябва да се доверите на мнението на моя близка приятелка, която ги тества вместо мен, тъй като от доста време вече съм с гел лак и няма вариант да ги тествам за себе си. Определено маникюрът не ми е страст и ако не ходя да ми го правят, сама много трудно да седна и да се лакирам, та да се вълнувам от цветове, марки и т.н. IMG_0102Знам от нея, че серията на Essence, от която е и този динения, е много добра и тя лично има доста цветове от нея в колекцията си. Както тя  каза „Това са ми любимите лакове, имам няколко цвята от тях, всичките са много добри, съхнат бързо и не стават „на чаршаф“, ако си легна и съм се лакирала вечерта!“ 😀 😀 Четката им е голяма и удобна и нанася интензивен цвят.
Що се отнася до другия лак, той е от новата колекция и има подхранващи съставки. На снимката не си личи, но притежава много фини бляскави частици, които придават сякаш дълбочина на нюанса – така, че в никакъв случай не е един скучен телесен цвят! По нейните думи и той съхнел бързо.IMG_0099

Вижте в следващия слайдшоу няколко снимки от моята приятелка, приложила двата лака в действие:

За презентацията е нужен JavaScript.

Идва ред на коректора Camouflage Full coverage concealer от Essence – цветът, който получих е 05 Ivory – отново твърде светъл за мен. Дадох му шанс няколко пъти, но определено не мога да го накарам да сработи с моя тен. От пътите, в които го носих, установих, че той би бил идеален за хора със суха кожа. Аз съм с мазна кожа на лицето и мазен клепач и колкото и да го запечатвах и изпичах с пудра, все се събираше в гънките около окото. Пробвах го на майка ми, която е с по-суха кожа от мен и действително коректора се представи значително по-добре отколкото при мен. Относно покривността – покривен е наистина, но на тен, с който би си паснал идеално. IMG_0110При мен, повтарям се отново, не пожъна такъв успех с покривността, както при майка ми. Тя е доста по-светла от мен с розовеещ подтон /какъвто е и коректора според мен/. Опаковката ми се струва по-голяма от тази на други идентични коректори. За 5,49лв получаваме 5мл продукт. Не се ангажирам да дам мнение дали си струва или не, след като не съм могла да го „изпитам“ върху себе си достатъчно, за да се убедя в свойствата му от първо лице. Това, което установих накратко е, че се нанася лесно, покривен е за подходящата кожа, не се усеща тежък върху кожата, но при мен се събира след кратко носене. На снимката по-долу ще видите суоч на ръката ми – моля ви, не ме линчувайте, знам че от суочвания по китките нищо не може да се разбере, но уверявам ви, нанесен на лицето ми отново няма да ви даде ясна представа за качествата си. Проверих и се убедих, че на щандовете на марката има тестери – пробвайте тях, за да може най-точно да прецените дали това е вашия коректор.IMG_0107

И последно за днес имаме гланцът с мокър ефект на Essence в цвят 12 runway, your way от серията Bolds. Дръзко и смело са думите, които най-точно описват този гланц. Определено цвят, към който не можете да останете безразлични 😀 Или го заобикваш от пръв поглед или разбираш, че не сте един за друг. В моя случай – силно се двоумя :/ С моята по-мургава кожа и с балеажа в косите, който си направих скоро, сложа ли гланца и картинката става доооста интересна 😀 Въпреки това, се жертвах да го понося известно време, за да преценя как е като усещане. След няколко носения взех, че се харесах, но самия цвят е много задължаващ и много трабва да съобразявам облекло, прическа, грим, за да не стане too much…

Мокрия ефект – налице; наситеност на цвета – не толкова силно, колкото в шишето; нанасяне – не  толкова равномерно, колкото ми се иска. Усещането върху устните е много плътно и приятно. За съжаление, носен самостоятелно, се разтича по контура на устните, затова винаги, ама винаги ползвайте молив! С молив отдолу на устните, едно че цвета става по-наситен, второ, че става по-дълготраен и трето – стои прецизно без да се разтича от контура. Гланцът има приятен аромат, но не се запазва за дълго след нанасяне. За 4,39лв получаваме 5мл продукт. Истината е, че не съм притежавала други гланцове на марката, а само червила, от които съм била доста доволна. А също и моливите за устни, които нямат равни спрямо съотношение цена-качество. Искаше ми се да се спогодим с този гланц, защото съм такъв фен на Essence, но уви – пълно щастие няма. Ето и как стои на мен – за молив ползвах Essence 05 Soft Berry от старата формула в старите опаковки:

За презентацията е нужен JavaScript.

Оказа се, че след няколко носения и с появата на пролетта, все повече и повече захаресвах този гланц и ако можех да го задържа за по-дълго на устните, опеределно щеше да ми е топ фаворит сред останалите ми червила. Но още при първото хапване или пийване изчезва..

Очаквайте и част 2 скоро, в която ще видите не една, а две палитри и също така една много готина бронзираща пудра 🙂

*Продуктите са ми предоставени от представител на двете марки, но мнението ми не е повлияно от това.

2

Вашият коментар