2000 Calorie · Max Factor · NYC · Parfimo.bg · Review

Triple Review – продуктите от Parfimo.bg

Здравейте, скъпи читатели на моя скромен блог!

Днешният пост е посветен на трите продукта, които ми бяха любезно предоставени за проба от Parfimo.bg !


Измина седмица и малко откакто получих продуктите и си поставих за задачка да ги използвам всеки ден, при различни странични фактори, за да си изградя подробно мнение за тях. Снимките, с които се помъчих да хвана ефекта от тях, ще сложа в края на поста, защото имам направени такива от първия ден на ползването им и от днес.

Накратко разказах за тези продукти и инициативата на сайта ето в тази публикация ->  цъкС две думи, Parfimo.bg е сайт за парфюми и козметика, предлагащ богат набор от марки и продукти. Доставката се извършва с куриерска фирма СПИДИ в рамките на 3 до 5 дни, защото централата и складовете се намират в Чехия. (инфото е от сайта в раздел „Доствки“)
Първия продукт, който избрах, беше бронзиращата пудра на Римел в нюанс 026 Sun Kissed   –    Пудра с бронзиращ ефект Rimmel London Natural Bronzer Waterproof Bronzing Powder SPF15 


Сега виждам, че в момента няма наличност и не ми излиза цената й в сайта. Много съжалявам, но наистина не си спомням каква цена беше посочена. Върти ми се нещо в ума от сорта на 5 – 6 лв., но пак казвам – по спомен! Да не подведа някого!
Та още от първото нанасяне пудрата ми хареса – наситен цвят, лесно се прелива. Нанасям я със скосена четка за руж под скулата, покрай слепоочията и по линията на косата по челото, за да скулптурирам лицето. Справя се чудесно с тази задача. В опаковката си личат леки бляскави частици, които по мое мнение падат още при нанасянето й и не полепват по кожата. За мен тази пудра се класифицира като МАТОВА, въпреки наличието на шимъри в нея.


До колко е водоустойчива – не съм плувала с нея, но бях с нея на юбилея на майка ми, където почти не седнах цяла вечер от танци. Съответно в средата на август в жегата се препотих поне 60 пъти, но изненадващо за мен гримът ми остана непокътнат. Само попивах от време на време с най-обикновена салфетка и всичко си остана ок. Друг път винаги нося по един бронзант за подновяване през вечерта, заедно с четка. Тази въпросната вечер в бързината забравих, но не ми се и наложи.
За цената си тази пудра е божествена. Нюанса ще ми дойде малко по-тъмен за зимата, но за летните дни е чуден. Друг проблем, който не можех да реша – лятото трудно намирам бронзиращ продукт, който да е по-тъмен от тена ми и реално да върши работа. Тази пудра ме изненада в това отношение. Лошото е, че я няма по щандовете на марката, за да си изберете нюанс. 


Другия продукт, на който се спрях беше спиралата на Max Factor 2000 Calories Curved Brush. Спирала Max Factor 2000 Calorie Curved Brush MascaraИзглежда пак продукта не е наличен, но си спомням цената му – 12 и нещо. Със сигурност 😀 Не надминаваше 13 лв.


На първо четене не ми хареса, сякаш четката не задържаше достатъчно от съдържанието на спиралата, за да може да го разпредели по миглите. Но както често се случва със спиралите, като „глътнат въздух“ и положението се оправя. Даже мога да кажа, че съм доволна от резултата. Напомня ми малко на една спирала на Буржоа – черна с розов надпис и розова капачка- по консистенцията и мириса, колкото и странно да звучи. Харесва ми как прави миглите ми, но някак си не измества любимката ми – Essence-ската розова I love extreme.
Сякаш ми отнема повече време да постигна желания ефект с 2000 калории, от колкото с Есенската. Но ако искате по-висок клас спирала, спокойно може да заложите на Max Factor 2000 Calories.


Нещото, което може би най-много ми харесва в нея е извитата четка и по-специално как с по-тънкия връх мога по-маневрено да работя върху миглите на долния клепач.


Последно си взех гланц за устни Блясък за устни NYC Liquid Lipshine в нюанс 584 Honey On The Hudson. 


Това е най-голямото попадение според мен, спрямо съотношение качество – цена. Струва само 1,60!!! Точно така, лев и шестдесет! Аз бих го определила като течно червило, защото успява да извади цвят върху моите иначе тъмни устни. 


Има прекрасен блясък, по-гъста консистенция, която го прави и по-дълготраен от други гланцове, като същевременно не лепне. Не ми се събира и не прави бяла линия по линията на устните, където се събират. Общо взето за мен този гланц няма минус, който да посоча, а цената му е просто без коментар. Бих платила, дори много повече за него и 100% ще си поръчам и останалите цветове. Марката не съм я срещала никъде по магазините, но може да разгледате суочове в гугъл.

Идва ред и на снимковия материал:

Тези снимки направих още в деня, в който получих доставката – 

** Моля не объщайте внимание на нефотогеничния модел 😀

Така изглежда гланцът, положен само веднъж на ръката – в сайта ми се струваше да клони към кафяво, но в действителност е по-скоро тъмно керемидено
Тук съм сложила и от трите продукта – освен тях имам само фдт и очна линия.
Сега като гледам на снимките, миглите изглеждат доста добре …. това ме навява на мисълта да направя пост за сравнение като на едното око ще сложа тази спирала, а на другото любимата ми Есенска спирала




Следващите снимки заснех днес: Отново нося и трите продукта в комбинация само с фдт и очна линия. А и бял молив във водната линия на окото.

Определено се забелязва дължината, която придава спиралата – всъщност забележката ми към продукта е по-скоро в обема – иска ми се да придава повече обем на миглите.
Общо взето така изглежда бронзиращата пудра на лицето ми.
Мисля, че без да искам съм уцелила цвят за устните, с който доста се харесвам. 


Ами това беше от мен по темата, ако имате въпроси и препоръки, не се колебайте да ми кажете в коментарите. Всяко мнение е ценно за мен!

Благодаря и се извинявам за километричнияяяяя пост! До скоро :*


Вашият коментар