Balea · DM · Max Factor · NYC · Parfimo.bg · Rimmel · Sun Dance

New Goodies – DM Haul & Parfimo.bg / Нови придобивки

Здравейте!

Надявам се да се радвате на остатъка от лятото на някое приятно местенце и да се зареждате с нови сили и положителни емоции!

Днешната публикация е посветена на новите ми козметични придобивки – една част от тях взех в началото на месеца от DM, като естествено отидох само за една спирала, но пустата му ненаситна душа не успя и този път да се размине само с една опаковка! Друга част от козметичните ми похождения са резултат от участието ми в програмата на Parfimo.bg, които предоставят на всички бюти блогъри възможността да се включат и любезно предоставят напълно безплатно продукти за тест и мнение от целия продуктов асортимент на сайта.

Ако не сте попадали до момента, Parfimo.bg е сайт за парфюми и козметика, който от това което видях до момента, предлага богата гама козметика и парфюми на голям брой козметични марки. Доставят с куриерска фирма СПИДИ в рамките на 3 до 5 дни, защото централата и складовете се намират в Чехия.
Ако сте любопитни какво предлагат, може да хвърлите едно око на сайта тук: http://www.parfimo.bg/

Така и така съм подхванала темата с Parfimo.bg ще карам директно към тези продукти – общо взето доста време ми отне да си избера какво точно да поръчам именно защото изборът е огромен! Исках да изпробвам неща, които не мога да срещна в дрогерийната мрежа. Именно за това се спрях на:
1. Бронзираща пудра на Римел – това си е чисто дрогерийна козметична марка, но въпросните бронзиращи пудри никъде ама никъде не съм ги срещала! Заглеждах ги от доста време по сайтовете и най-накрая се сдобих с една. На първо чете ама буквално най-първо четене (веднага щом се прибрах грабнах четката и ударих няколко щриха по лицето набързо) мисля, че доста добре ще се спогодим с тази пудричка! Но пълни ревюта ще направя за всички продукти от днешния пост след като напълно съм си изградила мнение за тях и съм ги подложила на сериозни изпитания хахах !

2. Гланц за устни на NYC – продуктите на тази марка също заглеждам от доста време по сайтовете и все не се решавах да си поръчам нещо. Обаче напоследък ме е обзела една вълна на мания по гланцове за устни (което не се е случвало от месеци) и реших да пробвам именно това от марката. Отново на първо четене мисля, че това ще ми е един от най-често използваните продукти за напред, но нека видим с времето какво ще стане.
Цвета, който избрах е 584 Honey On The Hudson – Блясък за устни NYC Liquid Lipshine

3. Е тази спирала вече я има под път и над път в магазините за козметика, но защо взех именно нея от сайта – ами разковничето е, че спиралата, която си купих малко по-рано този месец, а именно тази на Essence от долната снимка, ме разочарова страшно много, а другите ми спирали вече са на издихания и имах нужда. 2000 калории е една от най-известните и обичани спирали на Max Factor, но аз до момента не бях ползвала. Исках да взема оригиналната, но нямаше в черен цвят и за това взех тази за обем и извиване с извита четка. Естествено и нея изпробвах веднага, то нали сърце не трае ……….. иииииииииииииии не съм очарована… но преди да дам финално заключение ще й дам шанс да глътне малко въздух и да се „разработи“:D
Ето тук може да я намерите – Спирала Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Mascara
Сега да направим кратък разбор на DM-ските ми покупки:
Та отидох аз за спирала, както вече казах, и нямаше как да не обикола всички рафтове. Лошото е, че цените им не ги помня с точност… 
1. Лосион за след слънце SUN DANCE с блестящи частици – подмамих се от аромата на кокос и бляскавите частици, но истината е, че очаквах повече. Много силен химичен аромат на кокос, не омекотява и подхранва така, както ми се искаше, а шимъра си е направо едър брокат, който повече остава по дланите ми докато го нанасям, а не по кожата. Плюс това, че като попие съвсем продукта, едрите бляскави частици директно си падат, защото са ЕДРИ, а не финни …. ами по-подробно ще ви разкажа за него друг път и ще наснимам въпросния блясък. Мисля, че беше 4,99лв. на промоция.

2. Балсам за устни Balea – Nude Kiss – искам балсам за устни с цвят, но не розов, червен, лилав, малинов, прасковен и т.н. Искам да е в телесната гама или дори и леко да кафенее, не е проблем. Такова нещо не мога да открия и до сега. Този балсам не е лош, но цвета му на моите устни много много не си личи, защото по начало моите устни са по-тъмни и трудно такива леки балсами вадят цвят върху тях. Нещото, което ми харесва в него е опаковката и аромата – мирише ми на червилата на мама от едно време като бях малка и като й ровех из козметиката и се гримирах, когато нея я нямаше. Ориентировъчна цена 2,75 до към 3,00 лв …. май ?!

3. Спирала за обем с фибри на Essence Cosmetics – свърши ми любимата спирала, а именно розовата I love Extreme на същата марка. За мен тя е най- най- спиралата и направо се кълна в нея. Изхабила съм 5 – 6 опаковки вече, но по неясни за мен причини на моменти откачам и решавам, че трябва да я сменя и винаги, винаги, винаааагииии горко съжалявам после.
В общи линии тази спирала при мен нищо не прави, но ми дойде на ум да я ползвам с четката от гореспоменатата розова спирала. Така вече по- го докарва на нещо. Отделен пост ще направя точно за тази и за розовата спирала на Essence. Цената й беше към 6 и нещо – пак говоря по смътни спомени.

Ами това е от мен за днес, скоро очаквайте подробни ревюта за тези продукти и какво точно мисля за тях, вече щом ги вкарам в употреба. До скоро и само приятни летни емоции ви пожелавам! ❤

P.S. Продуктите от първата снимка ми бяха предоставени съвсем безплатно от екипа на Parfimo.bg, като им благодаря за отзивчивостта и любезното отношение! Мненията за тях, обаче, ще бъдат продиктувани от личните ми впечатления.

Продуктите от втората снимка съм закупила с лични средства и отново мнението ми за тях ще е обективно и реално.

Вашият коментар